Nyitóoldal
Létrehozva: 2010.12.11   Módosítva:2010.12.20

Shakes and Fidget küldetésválasztó


Ha belépünk a fogadóba, akkor középen vár bennünket egy ilyen-olyan fáradt utazó, aki különféle megbízásokat kínál nekünk. Ezek elvégzéséért cserébe pénzt és tapasztalatot kapunk. A kalandok különböző ideig tartanak és számítsunk rá, hogy egyáltalán nem biztos, hogy sikeresen teljesíteni is fogjuk.

A kaland befejezése általában abból áll, hogy a küldetéshez szükséges idő lejárta után szembetaláljuk magunkat egy szörnyeteggel. A gép általában korrekt módon, a szintünknek megfelelő lényt állít szembe velünk, de néha meglepően kemény ellenfelet kapunk a küldetés végén.

Ilyenkor a szokásos módon nem sok mindent tehetünk, csak hűvös nyugalommal végignézhetjük, ahogy felaprít bennünket. Nem kell azonban kétségbe esni, nem sok következménye van egy bukásnak. Legfeljebb nem kapjuk meg a remélt jutalmakat. Ha viszont nyerünk, akkor az ígért pénzmagon és tapasztalaton felül még egy-két gombával is gazdagabbak lehetünk, ami nagyon kellemes meglepetés tud lenni. A jelenlegi írásunk azoknak szól, akik néha elbizonytalanodnak, hogy melyik küldetést válasszák a három felkínált közül.

Mindenekelőtt nézzük meg az érdemérmeinket. Ezeket a karakterünk lapján, a jobb oldalon nézhetjük meg. Hátha a következő küldetésünk után új kitüntetést kapunk, amivel az is jár, hogy az összes tulajdonságunk néhány ponttal megemelkedik.

A haladás érdemrendje A haladás érdemrendje: Ha szintlépés közelében vagyunk, akkor olyan kalandot válasszunk amelyikért sok tapasztalati pontot kapunk.
A kalandor érdemrendje A kalandor érdemrendje: Ha néhány kaland hiányzik az új kitüntetéshez, akkor válasszuk a legrövidebb küldetéseket.
A kereskedelmi kamara kitüntetése A kereskedelmi kamara kitüntetése: Ha az aranyszerzeményünk közel áll a célszinthez, akkor a sok aranyat hozó küldetést vállaljuk el.

Ha ezek az érdemrendek a közelében sincsenek a következő elismeréshez, akkor más szempont alapján kell mérlegelnünk.

Ha a kalandhoz egy tárgyat is kaphatunk, akkor nézzük meg a tárgy tulajdonságait. Hasonlítsuk össze a jelenleg használt funkciójának megfelelő eszközeinkkel. Ha jobb azok közül valamelyiknél, akkor szerintem nem érdemes tovább mérlegelni, válasszuk azt a küldetést.

Ha a tárgy ócskaság vagy egyáltalán nincs, akkor kicsit gondban lehetünk választással. Ugyanis a három kaland között nem arányosan van elosztva pénz/tapasztalat/idő. Az egyiket jobban megéri választani. De melyiket? Ehhez nyújt segítséget az alábbi kis alkalmazás:

MI A VÉLEMÉNYED A FENTIEKRŐL?
Ha nem használja a Facebook-ot, de szeretne hozzászólni, kérjük regisztráljon, vagy lépjen be.


Biztos, hogy törli az adatokat?


IGEN


MÉGSEM

Kérem várjon...
Fájl feltöltése folyamatban!